Dnes je streda, 25.máj 2022, meniny má: Urban
Čas čítania
1 minute
Zatiaľ prečítané

Kávovar je srdce kaviarne, preto jeho výber nepodceňujte

január 28, 2022 - 10:00
V jednom z predchádzajúcich článkov sme si zadefinovali základné parametre pre výber kávovaru do domácnosti. Kým v takom prípade je výber viac - menej intuitívny, na základe našich osobných preferencií, pri kaviarni ide o zložitejší problém. Pri rozhodovaní je potrebné prihliadnuť aj na celkový štýl a zameranie podniku. Kávovar je totiž jednoznačne srdcom každej kaviarne.
Foto: 
kávoholik

Uniformitu už nikto nečaká
V prípade kávovaru platí, že si nekupujete len samotný prístroj s príslušenstvom, ale
zariadenie, ktoré dokáže pripraviť top nápoj - kávu pre vašich zákazníkov. Časy talianskeho
espressa sú už de facto minulosťou a uniformitu, ktorá bola ich prednosťou, dnes
konzumenti vnímajú skôr ako handicap. Výrobcovia technológií sa pochopiteľne tomuto
trendu okamžite prispôsobili a každý renomovaný výrobca dnes ponúka alternatívu pre
všetky skupiny konzumentov, ich potrieb a chutí. Výnimočné nie je ani to, ak sa časom na
niektorú špecializujete, podľa chutí svojich zákazníkov.

Možností technického riešenia je veľa
Jedným z najstarších výrobcov kávovarov a príslušných technológií v Európe je Rancilio. Jeho
história siaha až do roku 1927. V súčasnosti vyrába sedem tried zariadení, pričom každá
z nich má minimálne šesť možných modifikácií. Každý z modelov bol pritom navrhnutý
výrobcom na nejaký účel. Ide teda o desiatky možných typov kávovarov. Samozrejme, rozdiel
medzi nimi nie je vo farbe ale v technických možnostiach. Každý z modelov je totiž vyrobený
pre istý typ prípravy kávy a umožňuje svojmu majiteľovi pripravovať inú kávu. A tým pádom
sa odlíšiť od konkurencie.

kavoholikkkk_27.jpg

Kávovar je srdce kaviarne, preto jeho výber nepodceňujte
Foto: 
kávoholik


Detaily sú dôležité
Ako teda postupovať pri výbere kávovaru? V prvom rade by ste mali mať detailnejšiu
predstavu o nápojovom lístku vo vašej kaviarni, aby bol výber kávovaru adresný. Rovnako tak
treba mať jasnú predstavu o kapacite na sedenie, prípadne akciách o počte osôb –
konzumentov.

Osobné stretnutie nič nenahradí
A preto je v tomto prípade na nezaplatenie osobné stretnutie medzi dodávateľom kávovarov
a zákazníkom, kde spoločne nájdu odpovede na otázky o technických kritériách, kapacite,
sedení, plánovaných eventoch ale aj viditeľnosti na sociálnych sieťach. Keď poznáme
odpovede na tieto primárne otázky, príde na rad cena zariadenia a možnosti jeho
financovania.

A s týmto všetkým vám veľmi radi poradíme.

- - Inzercia - -